Святовасилівська громада
Дніпропетровська область, Дніпровський район

Правова допомога

Зразок скарги про порушення прав споживачів (у випадку відмови в обслуговуванні українською мовою).

Кому:ГоловіДержпродспоживслужбивулиця Бориса Грінченка, 1, Київ, 02000Від кого:ПІБПоштова адреса:(обов’язково)Електронна адреса:(якщо хочете отримувати відповідь електронкою)ЗверненняЗвертаюся до Вас у зв’язку з порушенням моїх прав укатегорія закладу(аптека,супермаркет,тощо)«НАЗВА ЗАКЛАДУ», що розташованауФАКТИЧНААДРЕСА ЗАКЛАДУта належитьВЛАСНИК(ФОП, ПП,ТОВ, кому належить підприємство). Інформація про власника має бути у куточку споживачана чекупри оплаті терміналом).Так, ДАТА,я прийшов в даний закладта вирішив купити ТОВАР. Цінники, інформація про товар та спілкування з клієнтами у закладі(перелік того, що у закладі іноземною мовою)відбувається іноземною мовою. У зв’язку з тим, що у закладі мені відмовили в обслуговуванні українською мовою, я зробив неправильний вибір та купив не ті товари, що хотів. У випадку, якщо куточок споживача відсутній, до нього важко дійти або відсутня книга скарг вже у самому куточку, використовуємо наступний абзац.Окремо зазначу, що записдо книги скарг –це ваш додатковий аргумент, але і без нього також можна.Після чого явирішив здійснити запис до книги скарг магазину, але цього не зробив у зв’язку тут описуєте причину, що є також порушенням ЗУ «Про захист прав споживача».Відповідно від роз’яснень Держпродспоживслужби за підписом від 16.12.2016 року No603-154-7/26317 Т.в.о. заступника Голови, вказано, що у випадку ненадання згоди на спілкування з покупцем російською мовою, суб’єкт господарювання зобов’язаний здійснювати обслуговування клієнта українською мовою, що в даному закладі було порушено. Після купівлі товару, мені також видали розрахунковий документна іноземній мові.Уданому закладімені не була надана необхідна, доступна, достовірна, своєчасна інформація про продукцію, чим порушилип.1, ст.15 Закону України «Про захист прав споживачів».У зв’язку з вищевикладеним,прошу провести позапланову перевірку закладу (аптека,супермаркет,тощо) «НАЗВА ЗАКЛАДУ», що розташована у ФАКТИЧНААДРЕСАЗАКЛАДУта належить ВЛАСНИК(ФОП, ПП, ТОВ, кому належить підприємство), притягнути власників до адміністративноївідповідальності за ст. 155 КУпАП, та зобов’язати їх вжити заходів, задля обслуговування україномовних клієнтів українською мовою, в тому числі зробити цінники і чеки українською мовою, та розташувати книгу скарг у доступному для покупцівмісці(у випадку, якщо скаржилися на відсутність куточка споживача).Відповідь прошу надати на електронну скриньку.Розрахунковий документдодаю.У випадку, якщо його видалиДАТА ПІДПИС ІНІЦІАЛИПідпис, дату –обов’язково.. Потім, звернення з підписом можна відскановувати і надсилати електронною поштою, а можна листом. Єдине що, навіть електронне звернення без підпису до розгляду не приймається. Чому-не знаю, але факт.Курсивом –це пояснення, їх видаляєте. Жирним шрифтом описано те, що треба замінити інформацією з чеку.

10:20 18.02.2021

Зразок скарги про порушення прав споживача.

 ДержпродспоживслужбаУкраїнивул. Б.Грінченка, 1, м. Київ, 01001ПІП скаржникаАдреса скаржникаКонтактний телефонe-mailСкарга10 лютого 2016 року мною за адресою: _____________________________, у магазині «______________________» ФОП _____________________ або (ТОВ «____________________») було придбано_________________________ вартістю ___________грн.Уперіод гарантійного терміну продукція втратила якість (виникли недоліки)_________________. Звернувшись до магазину, продавець мені відмовив у проведенні гарантійного ремонту__________________(копія звернення додається).У зв’язку з чим, прошу розглянути мою скаргу по суті та вирішити питання щодо проведення гарантійного ремонту (повернення коштів) за товар, який не відповідає якості.Додатки:-копія звернення до суб’єкта господарювання, -копія документу, який засвідчує факт придбання продукції;-копія технічного паспорта; -тощо.ДатаПідпис Примітка:електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії

10:18 18.02.2021

Пам’ятка для споживачів (якщо ваші права порушено).

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ СПОЖИВАЧА(якщо ваші права порушені)Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі –Закон), у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків придбаного взуття споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:1) пропорційного зменшення ціни;2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, упорядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.Істотний недолік -недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:а) він взагалі не може бути усунутий;б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.З огляду на вищезазначене, споживач подаєписьмову заяву на ім’я суб’єкта господарювання, в якій викладає суть питання. Суб’єкт господарювання повинен зареєструвати заяву споживача. Якщо суб’єкт господарювання відмовляє споживачу у реєстрації його заяви, споживач направляє звернення поштою з повідомлення про вручення.Положеннями Закону, передбачено, що вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, -технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.Крім того, в разі порушення ваших прав, як споживача ви маєте право звернутися до суду або Держпродспоживслужби України (01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1), її територіальних органів (адреси та телефони територіальних органів Держпродспоживслужби можна знайти на сайті www.consumer.gov.ua), які знаходяться в областях та м. Києві. Держпродспоживслужба та її територіальні органи розглядають всі

10:16 18.02.2021

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь