"Новомар'ївська неповна середня загальноосвітня школа І - ІІ ступенів Святовасилівської сільської ради Солонянського району Дніпропетровської області"
Девіз школи «Хто стоїть на місці, той відстає»
Емблема школи
Кредо школи :
"Не розгубимо скарбів душі,
Не зречемося маминої мови,
Збережемо любов до рідної землі --
Така мета об’єднує нас в школі".
Адреса:
Дніпропетровська обл.
Солонянський район
с. Новомар'ївка
вул. Центральна, 32
Телефон: | (05669) 9-33-40 |
---|---|
E-mail: | [email protected] |
Сайт: | http://novomarivka.dnepredu.com |
Основні принципи управління
Принцип науковості. Наукове управління школою синтезує педагогічні, теоретичні, наукові досягнення народної педагогіки, практичної діяльності шкіл, адміністративно - організаційні заходи, спрямовує на реалізації навчання й виховання учнів, підвищення професійної кваліфікації вчителів.
Принцип компетентності і відповідності вимагає від керівництва знати теоретичні положення педагогічних спеціальних методик, зміст шкільної освіти, закони, нормативні документи про освіту, інструкції, положення. Це все повинно базуватися на органічному поєднанню теоретичного й практичного аспектів.
Принцип конкретності та діловитості означає оперативність, чіткість. конкретність, результативність в розв‘язанні найактуальніших проблем.
Принцип оптимізації означає науково - обгрунтований, найкращий вибір мети, засобів, методів управління контролю з метою досягнення максимальних результатів у навчально - виховній роботі при раціональній затраті часу учнів; передбачає створення відповідних умов педагогічної та навчальної праці.
Процес перспективності та цілеспрямованості означає визначення пріоритетних напрямків в навчальному процесі, педагогічних механізмів реалізації мети навчання й виховання.
Принцип плановості забезпечується на основі перспективного та поточного планування з урахуванням можливостей.
Принцип гуманізації передбачає будування стосунків між керівництвом школи й учителями та учнями.
Принцип національної свідомості та патріотизму полягає в контролі адміністрації за використанням вчителями змісту освіти, позашкільної роботи для виховання в учнів почуття національної гідності та патріотизму.