Зразок скарги про порушення прав споживача.
ДержпродспоживслужбаУкраїнивул. Б.Грінченка, 1, м. Київ, 01001ПІП скаржникаАдреса скаржникаКонтактний телефонe-mailСкарга10 лютого 2016 року мною за адресою: _____________________________, у магазині «______________________» ФОП _____________________ або (ТОВ «____________________») було придбано_________________________ вартістю ___________грн.Уперіод гарантійного терміну продукція втратила якість (виникли недоліки)_________________. Звернувшись до магазину, продавець мені відмовив у проведенні гарантійного ремонту__________________(копія звернення додається).У зв’язку з чим, прошу розглянути мою скаргу по суті та вирішити питання щодо проведення гарантійного ремонту (повернення коштів) за товар, який не відповідає якості.Додатки:-копія звернення до суб’єкта господарювання, -копія документу, який засвідчує факт придбання продукції;-копія технічного паспорта; -тощо.ДатаПідпис Примітка:електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії