Святовасилівська громада
Дніпропетровська область, Дніпровський район

Зразок скарги про порушення прав споживача.

Дата: 18.02.2021 10:18
Кількість переглядів: 332

Фото без опису ДержпродспоживслужбаУкраїнивул. Б.Грінченка, 1, м. Київ, 01001ПІП скаржникаАдреса скаржникаКонтактний телефонe-mailСкарга10 лютого 2016 року мною за адресою: _____________________________, у магазині «______________________» ФОП _____________________ або (ТОВ «____________________») було придбано_________________________ вартістю ___________грн.Уперіод гарантійного терміну продукція втратила якість (виникли недоліки)_________________. Звернувшись до магазину, продавець мені відмовив у проведенні гарантійного ремонту__________________(копія звернення додається).У зв’язку з чим, прошу розглянути мою скаргу по суті та вирішити питання щодо проведення гарантійного ремонту (повернення коштів) за товар, який не відповідає якості.Додатки:-копія звернення до суб’єкта господарювання, -копія документу, який засвідчує факт придбання продукції;-копія технічного паспорта; -тощо.ДатаПідпис Примітка:електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь